Давно хочеш зареєструватися на освітній онлайн-курс, але досі цього не зробив(-ла)? Чи задумувався(-лася) ти над тим, чому так трапляється? «Студвей» запитав у менеджерів онлайн-платформ Laba та EdEra, які є переваги онлайн-курсів і як правильно їх проходити. Наприкінці ділимося з тобою посиланнями на найкорисніші з них. Обережно: після прочитання може виникнути бажання зареєструватися і пройти їх.
Мобільність. Ти можеш сам(-а) обирати місце і час проходження курсу. Займайся вдома чи в кафе, вранці чи ввечері, з телефону чи ноутбука. Обирай варіант, який буде найзручнішим. Плюс ти не втратиш як мінімум дві години на дорогу, щоб дістатися до місця проведення курсу. Тебе не зупинить погана погода чи затори на дорогах на шляху до нових знань!
Доступність і гнучкість. Онлайн-курси й інші онлайн-продукти зробили знання доступнішими для будь-кого з інтернетом і девайсом. Кожен може навчитися будь-чого і з будь-якого куточка світу. А також здобувати знання від викладачів, які займають топові позиції в міжнародних компаніях.
Адаптивність. Інна Дзиндра, менеджерка проєктів EdEra: «Онлайн-освіта крута тим, що дозволяє персоналізувати освітній досвід під кожного окремого користувача. Тобто студент може навчатися в зручному для себе темпі, поєднувати й використовувати ті формати, які йому/їй краще підходять».
Інна Дзиндра: «Мені здається, що це пов’язано з інформаційним простором навколо нас, постійною зайнятістю (ну, або ілюзією зайнятості). Ми отримуємо тонни інформації, і важко зосередити нашу увагу на чомусь конкретному. Напевно, також грає роль так званий «синдром втрачених можливостей». Нас часто переслідують думки «Що ж робити? Пройти онлайн-курс, піти на тусовку чи, може, зустрітися з друзями?». Це якраз нам заважає зосередитися, відкласти справи і вчитися. Страх пропустити щось інше».
Розуміти власну мотивацію. Навіть плата за курс не завжди стає стимулом пройти його до кінця.
Інна Чут, головна продюсерка освітньої платформи Laba: «Для того, щоб проходити курси онлайн, потрібно бути свідомим(-ою) – розуміти свої цілі й завдання. Якщо людина не знає, для чого це їй, – завжди знайде причини покинути все на половині шляху. Як показує практика, оплата взагалі ні до чого не мотивує. Люди кидають навіть ті курси, які коштують 600 – 800 доларів. Найголовніше – це внутрішня мотивація. Розуміння того, що курс допоможе вирішити ваші проблеми.
Наприклад, якщо ви розумієте, що без знань Photoshop вам не стати дизайнером, то, скоріше за все, ви закінчите курс. Якщо зареєструвалися на курс, щоб отримати натхнення, – навряд чи пройдете його до кінця. Також буває, що курс виявляється дуже складним, і людина через внутрішню лінь не готова витрачати багато часу на вивчення чогось нового».
Знайти курс, який тобі справді потрібен і цікавий. Інна Дзиндра: «Мені здається, що ключ у тому, щоб знайти тему, яка тобі цікава. Це може бути як дизайн, так і маркетинг чи філософія Стародавнього Риму. Тоді питання, як додатково себе мотивувати, навіть не стоятиме. Онлайн-курси – це дуже цікавий досвід, який теж потрібно отримати, щоб або «підсісти» на них надовго, або хоча б сформувати власну думку про них».
Вимикати телефон. Інна Чут: «Найголовніше під час проходження курсу – вимикати телефон і вмикати мозок. Існує мільйон статей про те, як засвоюється інформація, і в усіх написано, що людина може концентрувати увагу тільки на одному предметі протягом короткого відрізку часу. Скоріше за все, гортаючи стрічку в Instagram і паралельно слухаючи курс із маркетингу, ви навряд чи станете професіоналами. Зараз час, коли людям як у школі потрібно виховувати посидючість, ставити запитання і мислити критично. Якщо ви завжди на щось відволікаєтесь – неможливо отримати користь від будь-якої інформації».
Поєднувати всі типи сприйняття інформації і проходити завдання комплексно. Як відомо, існує три типи сприйняття інформації: візуальний, аудіальний і кінестетичний. Візуал найкраще сприймає і запам’ятовує інформацію через образи і картинки, аудіал – на слух, а кінестетик – через відчуття. У мережі ти можеш знайти безліч тестів, які допоможуть тобі визначити, хто ти за цією класифікацією. Хоча за останніми дослідженнями американських учених, не існує чистих типів. Про це можеш прочитати тут. Усі способи засвоєння інформації взаємопов’язані, тобто ми всі є трохи візуалами, аудіалами і кінестетиками. Онлайн-курси часто комбінують три типи сприйняття інформації. Ти можеш прочитати текст, переглянути відео, а потім пройти тест. Роби завдання комплексно – так ти запам’ятаєш інформацію краще.
Створювати чати для обговорення отриманих знань. Навчання без практики неефективне. Ми можемо отримати інформацію зі звичайної або онлайн-лекції, книги або підкасту. Та це знання не стане «нашим», доки ми не спробуємо щось зробити по-новому або когось чогось навчити. Тому створюйте чати для обговорення лекцій і курсів.
Вибудувати систему, зробити навчання звичкою. Інна Дзиндра: «Головне під час проходження онлайн-курсу – робити це системно і регулярно. Виробіть звичку навчатися, зробіть її частиною своєї рутини – і ви почнете кайфувати, коли бачитимете власні результати».
Основна порада – виділити час лише на курс і ні на що більше.
Інна Дзиндра: «Найстаранніші користувачі – це вчителі. Вони зараз активно навчаються на EdEra, чому ми дуже раді. Наприклад, онлайн-курс для вчителів початкової школи пройшло уже понад 200 000 користувачів, і completion rate (ступінь завершеності) на курсі – близько 70%. Це дуже хороший показник, враховуючи, що середній у світі з проходження онлайн-курсів не перевищує 7%. Загалом курси для вчителів починають і завершують понад 50% користувачів.
Для вузькоспеціалізованих курсів на EdEra показник проходження в середньому становить 15%».
76% людей починають і закінчують курси Laba.
Ми ділимося з тобою прикладами курсів на платформах Laba та EdEra, які будуть корисні кожному. Але завжди пам’ятай: обирай курс не тільки в разі потреби, але й за внутрішнім бажанням.
На платформі Laba ти можеш пройти курси з маркетингу, бізнесу, менеджменту і комп’ютерних програм, як-от PowerPoint, Excel, Keynote.
«Магія PowerPoint» – курс, який допоможе швидко і легко створювати презентації. Ти дізнаєшся про шаблони для демонстрації проєктів, як працювати з графіками, де шукати зображення і відео для ілюстрації ідей. Лектором курсу є Олександр Кучерук, екскерівник освітнього проєкту «Суперлюди» від Fedoriv, має 8 років практики у маркетингу та продажу. Курс складається з 26 занять. Вартість – 3200 грн. Стеж, коли буде новий набір.
На EdEra ти знайдеш курси різних напрямів: шкільної, професійної, корпоративної та громадянської освіти.
«Very Verified: онлайн-курс із медіаграмотності» пояснює як орієнтуватися в інформації довкола і розпізнавати дезінформацію та пропаганду.
Ти дізнаєшся, що таке медіа і як вони працюють, навчишся розрізняти типи маніпуляцій у соціальних медіа та як захиститися від них. Курс складається з 5 розділів і фінального тесту, який допоможе перевірити свої знання. Він є безкоштовним, а в результаті успішного проходження ти отримаєш сертифікат. Ба більше, ти можеш його пройти навіть без реєстрації.
«Фактчек: Довіряй-перевіряй» – це спільний проєкт VoxCheck та EdEra для тих, хто хоче споживати тільки правдиву інформацію і не потрапляти у пастку фейків і міфів.
Ти дізнаєшся про головні ознаки фейків, як нашвидкуруч перевірити сумнівну інформацію, які існують джерела даних і як ними користуватися, як створюються новини, як контролювати слова політиків та інше. Цей курс складається з чотирьох модулів, пройти його можна безкоштовно після реєстрації. Якщо ти набираєш 60 і більше відсотків успішності, то отримуєш сертифікат за 10 днів.
Бажаємо успіхів у проходженні онлайн-курсів. Сподіваємося, це більше не стане проблемою для тебе.
бізнес
Бізнес компаньйон
компаньйон
журнал
гривня
курс
долар
девальвація
економіка
Тернопіль
тернопільські новини
валюта
форекс
інвестор
світовий ринок
каталог
підприємства
магазини
переваги
онлайн-курсів
онлайн
курсів
курси
поради
як
Вибрано елементів :
Перетягніть файли сюди, щоб завантажити
або
Максимальний розмір файлу : 50 Мб
Вибрані елементи