На думку експертів, в Україні може повторитися ситуація дворічної давнини, коли в країну за дуже скромними цінами масово завозилися абсолютно нові “дизельгейтні” автомобілі з ЄС, США, Південної Кореї та інших країн.
Відзначається, що в багатьох країнах відмовлялися від практично нових і технічно справних “дізельгейтних” авто, через їх невідповідність нормам шкідливих викидів. У той же час українським нормам вони відповідали. При цьому ціни на них були мінімум на третину нижче ринкових, пише Бізнес Компаньйон.
Скоро ситуація може повторитися, тому що з 1 вересня в ЄС почали діяти нові правила, відповідно до яких, Єврокомісія отримала право відкликати не тільки самі транспортні засоби, які порушують норми ЄС про шкідливі викиди, а й сертифікати їх придатності до експлуатації.
З 1 вересня виконавчу владу ЄС у всіх 27 країнах Євросоюзу наділили повноваженнями перевіряти авто на відповідність нормам шкідливих викидів.
Найсуворіша міра – рішення Єврокомісії про відкликання сертифікату про придатність тієї чи іншої моделі автомобіля до експлуатації на території ЄС. Причому, якщо Комісія ЄС прийме подібне рішення, то кожна окрема країна-член ЄС вже не зможе його заблокувати.
бізнес
Бізнес компаньйон
компаньйон
журнал
гривня
курс
долар
девальвація
економіка
Тернопіль
тернопільські новини
валюта
форекс
інвестор
світовий ринок
каталог
підприємства
магазини
авто
США
Вибрано елементів :
Перетягніть файли сюди, щоб завантажити
або
Максимальний розмір файлу : 50 Мб
Вибрані елементи