За парламентську виборчу кампанію партії та кандидати витратили на політичну рекламу у Facebook понад $1,8 млн, тобто 48 млн грн. Такі дані оприлюднено у проміжному звіті громадянської мережі "Опора" 19 липня з посиланням на Бібліотеку політичної реклами Facebook.
Більше 1 мільйона доларів на рекламні оголошення політичного характеру витратили публічні сторінки, що просували політичні партії та лідерів партійних виборчих списків. Вдвічі менше – близько 500 тисяч доларів – сягали витрати в рамках просування публічних сторінок з агітацією за кандидатів у одномандатних округах. Під час активної стадії виборчої кампанії, з 24 травня до 15 липня, у Facebook опублікували 40 427 рекламних дописів політичного характеру. Кількість рекламних дописів зростала з наближенням до дня виборів, а 72% публікацій припали на липень.
Найбільша кількість переглядів політичної реклами припадає на Київ – 14,5%, Львівську область – 9,28% та Дніпропетровську область – 7,61%. Найменшу кількість політичної реклами у Facebook бачили жителі Луганської – 0,71% та Херсонської областей.
Найбільше коштів – близько 230 тисяч доларів – на агітацію у Facebook витратила політична партія "Голос", розмістивши у соцмережі 470 рекламних записів. У проміжному звіті партія зазначила витрати на рекламні послуги в соцмережі у розмірі 1,5 мільйона гривень.
Партія "Європейська Солідарність" із 23 травня до 15 липня розмістила у Facebook 250 рекламних дописів на суму більше 209 780 доларів. Обидві партії найчастіше таргетувала свої рекламні повідомлення на жителів Києва та Львівської області, найменше – на жителів східних та південних областей.
Всеукраїнське об’єднання "Батьківщина" розмістила у Facebook 76 рекламних повідомлень загальною вартістю понад 72 тисячі доларів. Агітаційні матеріали партії оплачували ТОВ "Сучасні рекламні рішення" та ГО "Я за Тимошенко".
Партія "Слуга народу" витратила на рекламу у Facebook понад 47 тисяч доларів. Найбільше переглядів політичної реклами припадає на виборців Львівської області та Києва, найменше – Луганської області. У проміжному фінансовому звіті відображено 10 платежів за рекламу в інтернет-ЗМІ на суму 45900 гривень.
"Опозиційна платформа – За Життя" розмістила у Facebook 2 350 рекламних публікацій на суму більше 47 тисяч доларів.
"Партія Шарія" витратила понад 44 533 доларів на розміщення 1 607 рекламних дописів у Facebook.
"Самопоміч" розмістила у Facebook 199 рекламних оголошень на суму понад 38 тисяч доларів.
"Опозиційний блок" за розміщення 336 агітаційних матеріалів у Facebook заплатив понад 36 тисяч доларів.
Партія "Українська стратегія Гройсмана" на розміщення 103 рекламних дописів у Facebook витратила більше 30 тисяч доларів.
Збільшилася кількість публікацій із елементами "чорного піару", проте здебільшого їх поширювали проти кандидатів в одномандатних округах.
бізнес
Бізнес компаньйон
компаньйон
журнал
гривня
курс
долар
девальвація
економіка
Тернопіль
тернопільські новини
валюта
форекс
інвестор
світовий ринок
каталог
підприємства
магазини
Facebook
фейсбук
вибори
гроші
реклама
Вибрано елементів :
Перетягніть файли сюди, щоб завантажити
або
Максимальний розмір файлу : 50 Мб
Вибрані елементи